Като официален Gold Service Partner на Mindray, Инфинита осигурява висококачествена поддръжка, директно сертифицирана от производителя.
Какво означава това за нашите клиенти? Гарантирано качество на сервиза и спокойствие след покупката. Когато избирате медицинска апаратура, обслужването след покупката е също толкова важно, колкото и самият продукт.
Какво получавате като наш клиент?
Сервиз, сертифициран от Mindray
Обслужване по международни стандарти, с гарантирано качество и отчетност.
Оригинални резервни части
Налични на склад за повечето модели – за бърза подмяна и минимално време на престой.
Обслужване от обучени специалисти
Нашите техници преминават редовни обучения и сертификация от производителя.
Приоритетна поддръжка и реакция
Когато всяка минута е от значение, имате партньор, който реагира бързо и компетентно.
Дългосрочно спокойствие
Вие не просто купувате апарат – получавате ангажимент за грижа през целия му жизнен цикъл.
Какво е Gold Service Partner?
Това е най-високото ниво на партньорство в сервизната мрежа на Mindray. Едва 6% от всички дистрибутори и сервизи на Mindray в целия свят са Gold Service Partner. Дава се само на компании, които покриват стриктни изисквания за:
- техническа експертиза
- оборудвана сервизна база
- ниво на обслужване
- наличност на части
- проследимост и отчетност
Инфинита е сред едва 40 фирми в целия свят, станала част от Gold Service партньорите на Mindray.
Започнете да пишете тук...